Nya ångestsymptom

        2011-02-07 / 14:58:50
30 mg atarax och mitt illamående släppte. Jag ogillar starkt att min ångest börjar utveckla nya symtom. Tidigare har det varit hjärtklappning, andnöd, tryck över bröstet och skakningar. Nu är det även illamående, kraftig yrsel och svaghet i muskler som tillkommer. Fan...

Flera gånger om dagen blir det såhär och det enda jag kan göra är att svälja medicinen och hoppas att det hjälper. Men har ju en maxdos på 25-50 mg max 3 gånger om dagen. Och om jag ska ta min sömnmedicin så får jag bara ta atarax 2 gånger om dagen.

Är så trött på det här. Trött på att inte fungera mer än korta stunder i taget. Tänk vad skönt om man kunnde vara effektiv och fokuserad och glad en hel dag. Utan att hjärnan ballar ur och gör en tvärvändning.

Om 1½ vecka har jag tid hos min läkare. Då ska vi börja prata om mina nya antidepressiva och i vilken dos jag ta dom. Min tidigare läkare att ju undermedicinerat mig i rädsla för att göra mig bipolär. Idiotier.

Jag vill vara normal.
I alla fall i den mån att min hjärna inte strejkar.
Är det för mycket begärt?

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback