Snö Snö Snö

        2011-02-11 / 12:18:12
Varit ett enormt snöoväder här inatt. Tågen går knappt, bussarna är sena eller inställda och jag vet inte hur många bilar som slirat omkring på gatan utanför. Stackars S var tvungen att vänta 1 ½ timme på tåget när han skulle in på utbildningen imorse. Han skulle ha varit framme 9:41 men kom inte in till stan förrän 11:15. Poor little fellah!

Som tur är så slipper jag i alla fall åka någonstans. Jag ska spendera de närmsta fyra timmarna med att skriva min enormt tråkigt hemtenta om Augustinus bekännelser. Ni har ju redan sett i tidigare inlägg vad jag fattat utav den (inte särskilt mycket what so ever) och nu ska jag alltså skriva två sidor om den. Nice... really really nice...
Well, C ya!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback