To miss or not to miss

        2011-02-15 / 10:32:43
Inatt drömde jag så mycket om gamla vänner så att jag var helt förvirrad när jag vaknade, för att jag trodde att vi fortfarande var vänner och att jag skulle ringa dom på en gång. För det hade jag lovat i drömmen. Skumt. Saknar jag dom alla så pass mycket?

Jag känner att jag klarar mig bra, att jag faktiskt inte behöver dom som nu inte finns. Vad ska jag med dom till när dom sårat, svikit och betett sig illa mot mig? Varför ska jag sakna dom? För att jag fortfarande älskar dom? För att jag fortfarande älskar varenda en av dessa dårar som en gång funnits men inte finns mer.

Det är sant. Hur mycket jag än intalar mig själv att jag inte gör det.
Det är svårt att ta sig in i mitt hjärta, det är ännu svårare att sparka ut dom som väl lyckats ta sig in.

Over and out, bitches.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback