Tupplur

        2011-02-07 / 22:38:28
Jag var mycket klantig för några timmar sedan när jag "bara skulle lägga mig en stund" i soffan. Vaknar 1 ½ timme senare och ba Jaha. Så nu lär det ju vara ännu svårare för mig att somna ikväll. Sämst. Visst att min läkare ofta säger att det är bättre att jag sover lite då och då än att jag inte sover alls, men jag vill verkligen kunna sova på nätterna så att jag funkar bättre på dagarna.

Imorgon måste jag fösöka lista ut svaren på seminariefrågorna. Jag har läst allt jag ska läsa, men hittar inte svaren till frågorna. Är så diffust och så mycket att läsa mellan raderna. Det blir så himla svårt när koncentrationen och fokusen sviker så ofta.

Ah well, I'll stop the wining for now.
Puss!

En gång var jag såhär glad. Those were the days. <3


Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback