Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

        2011-03-15 / 00:42:48
EN ovana? Jag har flera hundra säkert minst!


Men ja, den största av dem alla är väl min rökning.
Jag har rökt sen jag var 13 år gammal, vilket betyder att jag rökt i snart 9 år. Vilket är helt sjukt. För när jag ser 13åringar som röker idag blir jag helt förfärad för dom är ju bara barn! SMÅ BARN!
Och fy fan vad mycket pengar det går åt och så alla risker med det
och den försämrade lungkapacitetet, sämre hy och allt sånt.

Övriga dåliga vanor jag har:
Ser allt svart och vitt, gråzoner existerar inte. Lättirriterad. Perfektionist.
Lämna kaffe/oboy/te kvar i botten av koppen (Alltid). Att jag alltid vill få som jag vill.

Ja, listan göras lång.
Som tur är kan bra-vanor-listan göras ännu längre.
Annars hade väl ingen stått ut med mig.

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback