Finnarna attackerar, från alla håll

        2011-03-13 / 21:53:23

Jag vet att jag måste äta min medicin för att liksom börja fungera igen. Men när acne a la world war three typ omgrupperar sig och går till gemensam aggressiv attack överallt på hela min kropp, då känns det nästan inte ens värt det där lilla unset av hopp att leva ett normalt liv.
Finnarna täcker mitt ansikte, på bröstet, på axlarna, på ryggen. Jag vill gråta varenda gång jag ser mig själv utan smink, för en gång så hade jag en så felfri hy. Den var len och felfri. Och nu, varenda jag gång jag duschat så ser jag på mig själv i spegeln och hatar hatar hatar att jag ser ut som en äcklig prickig korv.
Dumma medicin.
och ännu mer dumma hjärna som inte vill tycka att jag är fin som jag är.
För det är jag. Det vet jag. Egentligen.
Jag är fin med min otränade rumpa, med mina torra armbågar och trasiga nagelband och små tuttar.
Jag är så himla fin. Jag vet det. Jag vet det.
Snälla låt inmedicineringen vara slut snart så att det vänder.
Först ner, sen upp. Kom ihåg det, Nova. Först ner. Sen upp. Upp. Upp!

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback