Hög som ett hus eller?

        2011-03-14 / 18:05:43
Sådär ja, nu har man handlat och skurat golven och skakat mattor och varit nere i tvättstugan. Skurmedlet jag köpte luktar så starkt att jag är typ säker på att bli lika hög som huset jag bor i, vilket är sju våningar och jag bor högst upp. Jesus Christ! Men ja, det är ju bättre att det luktar rent än sunkigt.
(Note to self: ha mer vatten, mindre skurmedel nästa gång)


Fick ett mail från Foderbilen också (därifrån jag beställer kattmat och kattsand), leveransen skulle bli försenad så den dyker nog inte upp förrän tidigast imorgon. ;( mwah! Men lätt värt ändå. Få det hemkört och så är det relativt billigt och superbra.


Undra om man kanske borde ta och laga mat, istället för att äta ambrosia-kaka och dricka te. Vad sägs som bacon och pasta, det var ju faktiskt hela 4 dagar sen sist typ. Bacon <3

Kommentarer



NAMN
Kom ihåg mig, tack!

MEJL:


BLOGG/URL:


KOMMENTERA:



Trackback